Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcija

Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcija
Vilnius, Lietuva

Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas. Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai.  

Skaičiuojama, kad baigus rekonstrukciją eismo laidumas sankryžoje turėtų padidėti apie 12 proc. Rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis susisiekimas, sumažės transporto grūstys sankryžoje ir tai pajus apie 60 tūkst. vilniečių kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų. Bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis. 

 

Vieta
Projekto dalyviai
Klientas: "Tilsta" UAB

Projektas

Įspūdžiai iš projekto proceso
1 /
13
Išskirtiniai sprendimai - išskirtiniams projektams.
(nuotraukos autorius: Marius Slabada)
Išskirtiniai sprendimai - išskirtiniams projektams.
(nuotraukos autorius: Marius Slabada)
Išskirtiniai sprendimai - išskirtiniams projektams. (nuotraukos autorius: Marius Slabada)

Projekto informacija

Reikalavimai
Projektas svarbus miestui dėl ypatingai didelio transporto srauto. Projekto rangovai turėjo užduotį darbus įvykdyti itin suspaustu grafiku. Buvo ieškoma galimybių kaip ne tik neatsilikti nuo grafiko, bet ir pabaigti darbus anksčiau laiko neprastinant kokybės rodiklio.

Sprendiniai
Į objektą PERI pateikė iki keturių kartų daugiau klojinių vienpusiam betonavimui nei įprastai, tai leido išlaikyti didelį darbų tempą. Kokybei išlaikyti, betonuojant iki 8.50 m aukščio atramines sienas per vieną kartą, buvo specialiai sukonfigūruoti SB rėmai su TRIO skydais. Masyvios gelžbetoninės sijos atremtos ant laikinų ST100 bokštelių, o PERI UP Rosett pleištiniai pastoliai suprojektuoti taip, kad funkcionuotų kaip vaikščiojimo platforma bei atrama monolitiniam ruožui. Tik ant bokštų atremtas masyvias surenkamas sijas bei krantines atramas apjungė monolitinis ruožas, kuris suformuotas panaudojus DOMINO lengvus skydus kartu su VARIO jungiamaisiais elementais. Monolito darbai baigti ankščiau nei buvo planuota.

Darius Valaitis
Darius Valaitis
Darius Valaitis
UAB „Tilsta“ projektų vadovas
Rekonstruodami „Žirnių – Liepkalnio gatvių sankryžą Vilniuje“, viaduko perdangos įrengimui panaudojome „Peri“ pasiūlytas klojinių ir pastolių sistemas. Surenkamų g/b sijų (59 vnt.) laikinam parėmimui naudojome ST100 pastolius, sijų sumonolitinimui su atramomis - Rosett Up pastolius ir Domino klojinius. Parinktas pastolių ir klojinių sprendinys užtikrino sklandų darbą ir leido pasiekti norimų rezultatų. Esame patenkinti „Peri“ paslaugomis ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje!
Ar dirbate prie tokio projekto?

Paskambinkite mums numeriu +370 5 232 2550, kad galėtume aptarti jūsų reikalavimus išsamiau.

Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcija
Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcija